Smakløst eller makeløst

Bak fra venstre: Mandag, tirsdag og onsdag. Foran fra venstre: Torsdag og fredag.

Ny dag i Liverpool. Nytt besøk i Liverpool FC Superstore.

Dagens dilemma har vært følgende:

  • På den ene siden er det en mulighet til å løse problemet med hva man skal ha på seg hver morgen.
  • På den annen side er det å innrømme at jeg har dårlig smak og fullstendig slave av fotballindustriens markedsføringsapparat.

De fem T-skjortene på bildet over kan bli en god start på hver sin ellers tunge arbeidsdag: Roma på mandag, Wembley på tirsdag, Paris på onsdag, Roma igjen på torsdag og endelig Istanbul på fredag.

Det er lenge siden jeg aksepterte at mitt tette forhold til Liverpool Football Club gjør meg til en ukritisk konsument som er villig til å betale for alt klubben legger på disken foran meg.

Det som gjør valget vanskeligst, er at jeg vet at de aller fleste vil kalle dette smakløst, og i verste fall «harry». Uinnvidde vil ikke forstå, de vil ikke se det åpenbare budskapet, og vil bare se en tvilsom kombinasjon av farger, stedsnavn og årstall.

Jeg får sove på det en natt til. Så får vi se om det blir en tur til i LFC-sjappa før vi finner veien til Anfield og kampen mot Wolverhampton.

Les mer: - Liverpool avhengig av stadionløsning (TV2)

This entry was posted in Gamle helter, Økonomi and tagged , , . Bookmark the permalink.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

*

Du kan bruke disse HTML-kodene og -egenskapene: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>